Ecem46 benimde bi tarafa toplanip sertleşiyor kaskatı kesiliyor ozellikle sag sol gogsumun alti gogus kafesi kaburgalarımı cok ama cok acıtıyor. Karnim egiri bir top seklinde oluyor . Ben 32. Haftama kadar endol kullandim rahattım 32 den sonra kesildi endol dahada bir sey kullanmadim.magnezyum ve progestan fitil dışında onlarda doguma kadar nasipse. Gercektende oyle yıllardır hamile gibi hissediyorum artik her an dogsada olur diyorum 🙂 saglikla kolaylikla gelsinlerde artik zaman farketmiyor benim icin😀