Gebelikbilgisi Kızlar bugün doktora gittim 18+4 haftalık hamileyim. Bebeğin kilosu 430 gr çıktı. Doktor normalden büyük sizde şeker hastalığı var mı dedi😔
Burcu3572 Gebelikbilgisi ooo maşallah maşallah benim 21 haftalıkken o kadardı gerçekten iri bebek allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
tazecikanneee Gebelikbilgisi ultrason da ki tarih ile son adet tarihin aynı mı canım belki gelişimi önden de gidiyor olabilir
Gebelikbilgisi Burcu3572 teşekkür ederim. İnternetten de baktık şekeri yüksek olan gebelerde böyle oluyomuş😔 acaba bu hftlarda şeker yüklemesi yapılır mı
Gebelikbilgisi tazecikanneee ultrasonda da 20 hftlık yazıyor. Ama son adet tarihimden eminim. Erken döllenme olabilir yazıyor internette aklım çok karıştı
tazecikanneee Gebelikbilgisi tamam ileri göründüğünden normaldir kuzum o zaman şeker olduğunu sanmıyorum
HilalKarahan Benimde 18 haftalıkken 400 gramdi şeker testi yaptık ama normal çıktı her şey korkma cnm ama bı şeker testi yaptirmani tavsiye ederim en azından için rahat eder