Kızlar bnn sezeryan olacgm 13 Mart da 39 haftalık oluyorum daha gün ve saat almadık pazartesi gdcm ama doktor geçen 39 da alirz demişti illa 39 a kadr beklemek mi lazım 38de konuşsam almazlar mi artk geceleri dönmek bacak ağrıları bni maf etti hayırlısı ile bebeğime kavuşmayı bkliom ama doktor la konssam 38de almaz mi devlet hastanesi hep mi 39 a kadr bklio