hllaltas25 Kızlar normalde 25 mg kullanıyordum çok kontrole alamadık tiroidim aşırı yüksek değildi 4.3 civarıydı ama bı dengelenmedi doktor 50 mg a çıktı bir haftadır 50 mg kullanıyorum ve 4-5 gündür gündür 3-4 defa büyük tuvalete cikiyorum bağırsaklarım ekstra çalışıyor sanki bu ilacın etkisi olabilir mi kullanan arkadaşlarım böyle etki gördünüz mü?
sd18 hllaltas25 tiroit ilacı bende öyle bir etki yapmadı 9-10 aydır 50 mg kullanıyorum hamilelikten de bağırsaklarınız ekstra çalışıyor olabilir endişe etmeyin 🙂 çünkü o ilacın pek bir yan etkisi yok
obli hllaltas25 ilacı 13-14 aydır kullanıyorum öyle bir yan etkisi olmadı. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi hamilelikten olabilir.
Ayshababy hllaltas25 ilaçın etkisi değildir öyle olsa bende rahat gidebilirdim ama kabızım hiç öyle sık tuvalete götürmedi 6 aydır kullanıyorum
hllaltas25 sd18 doktor çarpıntı falan yapabilir demişti şükür öyle şeyle lr pek hissetmedim ama bu tuvalet olayı olunca acaba mi dedim sağolun 😊
cylnmy hllaltas25 evet ben de 4 yıldır kullanıyorum günde bazen 3 ü buluyor ayeıca safra kesesiylede ilgisi var sık sık taş var mı diye baktırın
hllaltas25 cylnmy hiç baktirmadim bir sikayetim olmadı ama mide problemlerim var bazı yiyecekler çok dokunuyor ilişkili mi bilmiyorum
Minyonannecik hllaltas25 evet tiroid ilacı metabolizma için iyiymiş ama ben hamile kaldigimdan beri 3 günde bir zor cikiyorum hemde 75mg kullanıyorum 😂🫠
Sakine_dildar Tiroid çok çalışırsa ishal, az çalışırsa kabızlık sorunu yaşanabilir. Sizde muhtemelen ilaç dozu artırınca tiroidler daha fazla çalıştığı için böyle etki yapmış olabilir. Yani durumlar birbiriyle ilişkili.