Srp53 15 günlük bebeğim var kızlar. Çoğu beslenme sonrası hıçkırık tutuyor neden acaba bilen var mı ?
Girlmama Srp53 valla bilmiyorum ama benimki anne karnında bazen günde 2 defa falan hıçkırıyor 😂 ebeler de nst çekerken gülmeye başlıyor artık doğunca da öyle mi olur bilemiyorum
Srp53 Aylaa123 ay ne bileyim beslenme sonrası olunca belki hava mı yutuyor dedim 😆ilk çocuk olunca haha