Toprakayln Merhaba arkadaşlar salı günü doğumum var ama hasta oluyorum sanırım hasta olmam durumunda doğumum ertelenir var mı önerebileceğiniz bişeyler 🙏
Girlmama Toprakayln evet öksürüğün falan olursa mahvolursun kadın doğum doktorunu ara ben hasta oluyom de ya da git hastaneye hem bir tahlil yapsın ilaç tedavisi başlayabilir