27.haftamdayim sağlık ocağında aile hekimim rutin kanlara bakalım dedi. Ayni zamanda serklajliyim. Ldl kolesterol 0 130 arası olması gerekirken 134, sadece kolesterol 70 200 arası olması gerekirken 250 çıkmış. Henüz doktoruma sonucu gosteremedim. Başına böyle bir durum gelen var mı doktoru ne demişti? Gebelikte normal mi ?