Canoski_1 Kızlar sahurda eşimle yediğim için açlık şekerimi ölçmedim ve biraz önce ara öğün yaptım ara öğünden ne kader süre sonra açlık şekerine bakabilirim 2 saat sonra felan açlık şekerine baksam olur mu acaba?
cokgerginim Merhaba açlık şekeri öyle bakılmıyor maalesef, uzun bir açlık gerekiyor 8-12 saat gibi mesela. O sebeple genelde sabah uyanınca bakılıyor.