Sinosanneoluyor2025 Arkadaşlar tüp bebek ile hamile kaldım bugün kasığımda ağrılar var biraz . Sizlerde de oluyormu veya oldu mu?
Krystal Sinosanneoluyor2025 bebek yerleşiyor ya olur ağrı başlarda. Çok çok fazlaysa doktorunuza danışın içiniz rahat etsin .