35+2 yiz teyzoşlar. Hastane çantamı hazırladım ama tatile gidecek gibi doğumu hiç düşünmemeye çalışıyorum 😬 instagramda filan karşıma çıkınca geçiyorum doğum yapanların videolarını. O an gelince muhtemelen korkudan bayılacağım. Kafamda yüzleşmekten düşünmekten ameliyathaneyi düşünmekten ameliyat sonrasını düşünmekten çoook korkuyorum. Yavaş yavaş psikolojimi hazırlamam lazım 🙃 sizler ne durumdasınız. Nasıl yeniyorsunuz o korkuyu