Sensey Ecopirin kan sulandırması için, oksapar da kan pıhtılaşmasını önlemek için diye biliyorum bende çok kullanmıştım ilk gebeliğimde ama düşük için kullanmadım farklı iğne ve fitil vermişti doktor. Bunların kanama ile alakalı bi ilaç olduğunu düşünmüyorum ama yine üstte kalsın bilgisi olan arkadaşlar cevap verir