esrasimsek merhaba kızlar 38+0 bebeğim 2500g ölçtü doktor yeterince kilo almazsa 40+0 da suni sancı veririz dedi ama hiç istemiyorum… siz ne düşünüyorsunuz
Gghjjn esrasimsek ben hep muz yiyorum sende dene suan benim 37+0 3 kilo olmus nasil normall dogum yapicam diye dusunuyorum
Gamzeeakt esrasimsek Muz kaşar ve kuruyemişler çok etkili oluyor öneririm oğlum 3500 doğdu ki ben az yiyordum son zamanlarda daha fazlasını normal doğuramam diye
De25 esrasimsek canım sen istersen avakadoyla beslen bebek almadiktqn sonra hicbisey yapamazsın ben 2750 doğdum suni sancı ile 40ından sonra bir kilomaldi gör ama ben 1 çay kaşığı kadar yemek suyu bile veriyordum düzelsin diye sütüm de olmadı yani bence sağlıklı beslen yeter
Gghjjn esrasimsek gunluk 1 kase yogurt ve gunluk 2,3 muz yedim genellikle benim erken dogum olurdu hep dusuk kilo olurdu bu bebek 4. Nasil olduysa kilo aldi
Kubraylvc Valla kuzum 37 haftada 2600 doğum yaptım atomlar mı dersin muzlar avakodolar çerezler yani o kadar dikkatli beslendim ki yok anam yok yapısal almadı bebek ama doğduktan sonra o kadar hızlı toparlanıp kilo aldı ki
AnayimBenAna_ Kubraylvc +1 al benden o kadar herşeyi tükettim 37+1 de 2540 doğdu ama dediğin gibi çok çabuk toparladı kilo kaybıda çok olmadı
Kubraylvc AnayimBenAna_ diğer kızımda 34 haftada 2600 gr doğdu kuvezde kaldı çıkarken 1950 gr çıktık ama oda çok hızlı toplarlandı yani naparsak yaptık yok anne karnında almadılar doğumdan sonra çok çabuk büyüdüler suan 3.cü 31 haftadayım Buda kilosu ehhh ama tecrübeli oldum artık 🤣
Gghjjn Zeynepackgz basta yiyordum ama bu kadar secmiyordum yani ama simdi muz 1 kase yogurt eksik etmiyorum evden
bhtrolcay esrasimsek çok fazla kiloya takılmayın derim yediklerinizlede olsa bende kaşar peyniri muzu sütü yoğurtu bol yememe rağmen çok fazla kilosu olmadı en önemlisi doğduktan sonraki kilosu
Tugba2794 esrasimsek ilk gebelıkte dıkkatlı beslendıgım halde 38+0 da 2.900 kılo dogmustu kızım, ama şuna bağlıyorum esımde ben de minyon tipli ve zayıfız ondan sanırım genetık 2. Gebelıgım suan 1 ay var doguma bu kac kg dogacak merak edıyorum 😇