Melosunuz benim sezaryen oldu rutin kontrolde nst iyi çıkmayınca doktor hemen alalım deid hazırlıklı gitmemiştim ne olduğunu anlayamadım o korkuyla biraz kötü geçti eşim bile yanımda değildi bebeğin eşyalarını almaya gitti diye. Ama benim zamanımda tani 9 ay oldu ben memnun kalmadım ordaki hemsirelerden hastaneden vs mesela emzirme konusunda kaç defa yardım istedim bana gelip direk mama ver dedi ilk çocuğum bilmiyorum canım ağrıyor ve sonrasında da 2 hafta ağır geçince bebek te binerona alisinca emzirmek için çok çabaladım çok direndim çok ağladım aylarca ama olmadı. Benimde hatam o an kendi camimin açısına dustum evladımı dusunemedim