Kızlar selam. Bebeğim 3 ay 6 günlük. Kolik bir bebekti bizi çok zorladı. Geceleri yenidoğan zamanlarında sık sık emzirdim. Daha sonrası bu emzirmeleri bırakamadım. Emzirmediğim zaman feryatları koparıyor bir türlü uykuya dalamıyor. Şu an hala üç saatte bir iki saatte bir uyanıp emmek istiyor. Bu beni çok zorluyor. Sabaha kadar 7 kez kalkmış oluyorum. Emzik veriyorum istemiyor. Yardım edin çok bunaldım. Bugün yarın işe başlayınca nasıl olacak böyle 🥺 bu arada açlıktan emmiyor kilo alımı iyi