bbsskk Merhaba randevu almanıza gerek yok genetik bölümünden sıra alıyorsunuz parayı yatırıp sıranız gelince muayene oluyorsunuz ikili testinizinde yanınızda olması lazım doktor bir kaç bir şeye sorup bilgi veriyor sonra kan verip genetik bölümüne götürüyorsunuz bilgi veriyorlar biz sabah 10 da gittik öğlen 12:30 gibi işimiz bitti 9 gibi giderseniz belki daha erken sıra alırsınız sonuçlar 4 hafta sonra çıkıyor mesaj geliyor siz ya da eşiniz sonuçları almaya gidebilirsiniz belki şehir dışından gelenleri başka bir kolaylık vardır tıp fakültesi genetik bölümünü arayıp bağlamalarını isterseniz onlar da bilgi veriyorlar ben yılbaşından önce gittim belki fiyat ücretinde değişiklik olmuştur ben gitmeden aramıştım Bir neden sormaya gerek yok çünkü en çok bu testte netlik oranı yüksek o yüzden herkes yaptırmak istiyor doktorum dışarıda 15 bine yapılıyor fakültede çok uyguna yaptırma şansınız varken tavsiye ediyorum demişti o yüzden yaptırdım şehir dışından gelenlerde var