sendekimsinnn Kızlar yumurtlama 23 şubattı 5-6 mart test yapmayı düşünüyorum 10 gün geçmiş oluyo bakalım sonuç ne olacak bu tarihte test yapacak olan varmı birlikte bekleyelim
Gofretsmom sendekimsinnn canım bilmediğim i icib soruyorum catlamadan sonra 10 gün geçince mi idrarda çıkar
Tutar13 sendekimsinnn benimde 20 si pikti 23 catlamaydı bende 5inde yapacam bakalım hayırlısı olsun hakkımızda
babyylve_ sendekimsinnn bende de 23.24 pikti ama çatlamayı bilmiyorum çünkü ovulasyon testim bitmişti bende 10 gün sayıp ozaman yapıcam
sendekimsinnn Gofretsmom canım benim diğer hamileliğimde (düşük yaptım )çatlamanın 10. Günü evde erken gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı