Gipsy-35 Bat 6 Mart. Laboquick gebelik testi yaptım negatif. İlişkim dahil 10. Gün . Bu şekilde erken öğrenen var mı ?
Gipsy-35 1202 ne gibi belirtin vardı ? Benim kendimi biraz yorunca kuyruk sokumum ağrıyor onun haricinde pek belirtim yok 😔
1202 Gipsy-35 dun sabah kaset yaptim pozitif cikti bu sabah erken gebelik testi yaptim neqativ😢🤦♀️anlamadim