lalemgul 23 Şubat hastalığım bitti 25 Şubat tan 2 marta kadar yaptım bugün daha koyu çıktı t olan c den daha koyu test mi bozuk böyle mi olması gerkiyor bu pik mi yani şimdi bilgim yok bilenler yazabilir mi lütfen ilk defa ovulasyon kullaniyorum
lalemgul Diğer yaptıklarım hep daha silik di dünkü yaptığım da baya silik ti bugün ki birden kırmızı oldu t olan🤔🤔
lalemgul Hatice4136 sutlukahve_ Sonyaazz sağolun kızlar teşekkür ederim yorumunuz bilginiz için 🫶🌸 3 gün üst üste mi değerlendiricem bu arada testim kalmadı elimde test bitti test yapmasam olurmu artk 3 günü degerlendirsem sonra da ara ara ilişki olsa olur mu 🤔🤔
Hatice4136 lalemgul yumurta çatlmasına bakman gerekiyor mesela pik oldu ya t daha sonra silikleşince çatlama oluyor
lalemgul Hatice4136 anladım bı 5 tane daha alsam yeter ozmn değilmi çatlama olduğu zmn ne yapmam lazi. Peki bilmediğim için soruyorum 🫣