Meral_63 normal canım illa kusma ve mide bulantısı olacak diye bir şey yok . İlk kızımda adetim düzensiz de 2 3 ayda bir adet olurdum baktım 4 ay oldu olmadım. Doktora gittim 12 haftalık hamile olduğumu ve kızım olacağını öğrendim. Ne mide bulantım vardı ne kusma ne koku hassasiyeti ne ağrı hiç bir şey yoktu. Şuan kızım 7 yaşında ve 7 aylık kardeşi var 😅 bu arada bulantı ve kusmanızın olmamasına dua edin zor oluyor ikinci de yaşamıştım 😅 ilki hamilelik değilmiş nasıl rahatmış dedim 😅