poncikveannesii irser evet gebelik zehirlenmesi riskiniz var doğumu erkene alırlar büyük ihtimalle tansiyonunuzu sürekli takp edin yükselirse bebekten çok siz zarar görüyorsunuz
irser poncikveannesii idrardaki protein zehirlenme icin yeterlimi persembe gunu kontrolumuz ona gore doktoruma haber vericem sonucum cikmis diye
poncikveannesii irser o tel zehirlemez tansiyonunuz yükselirse o sizi zehirler tansiyona çok dikkat etmeniz lazım 13 üstü olursa acile gidin riske atmayn
irser poncikveannesii zaten yuksek 13 dusuk hali ilac iciyoum alfamet duzene sokmaya calisiyoruz iste allah yardimcimiz olsun gercekten artik cok zorlanmaya basladm sagolasin kardesim sizi de mesgul ettim