Elifimsib doktorum bana karbonhidrat meyve çoğu şeyi yasakladı kilomdan dolayı 33 haftalık ve 19 kilo aldığım için. Akdeniz diyeti yapacaksın dedi. Sonra orucu sordum hayır dedi. Zaten ne yiyeceğim ki yiyecek bile kalmadı ki Yani son zamanlarımızdayız bebek bizden besleniyor ama ben çoğu şeyi yiyemiyorum. Kadbonhidratı geçtim meyve, fındık, badem ve çeşitleri yenmeyecek dedi. Madem öyle oruç tutayım o zaman 3 litre su içip sahur yapıp yatıcam yani. Aynı hesapa geliyor.