Mor-kelebek Aslia değerin düştüyse kimyasal olabilir mi canım ama o zamanda regl olman lazımdı bence bir kadın doğum doktoruna gitmeye çalış belki kese varsa gözükür cihaz falan bozuksa
minismom Aslia 4+4 um dun ogrendim beta vermedim daha p.tesi vermeyi dusunuyorumda saglık ocagındamı acildemi versem karar veremedim
Dyggdr SuEr_Tu1512 gerçekten şaşırdım bende. 2. Gebeliğim üstelik aynı ebeyle devam ediyorum yıllardır o yüzden üzüldüm tepkisine. Bakalım zaman gösterir herseyi umarım hersey yolunda gider hepimiz için 🥰🩷
SuEr_Tu1512 Dyggdr Benimde 2.gebeliğim bende aynı ebeyle devam ediyorum 🤭 Hayırlısı olsun hepimiz için♥️🤲
SuEr_Tu1512 HilalSK Beklenen adet tarihim 24 Şubattı. 18 Şubat erken gebelik yaptım silik çizgi çıktı. Ayın 19unda kaset yaptım onda da çıktı. 19un gecesi kan verdim☺️