Kızlar bugün bebeğin 6. Günü göbek bağı neredeyse tamamen kurudu ama dibimce tek tarafta sarı bir sıvı var iltihap mı kapmış ki bilmedim dün sabah kontorülümüz vardı doktor baktı bir şey demedi aslında ama gözünden kaçmış olabilir miki bilen biri beni aydınlatırsa çok sevinirim