Bahartekinsoyy genel cerraha gorundunuz mu. Krem verir çok iyi gelir mutlaka gidin. Benimde çok kötüydü kremle düzelmişti , geçmiş olsun . Bende oturamiyordum yan duruyordum yastık koyuyordum o şekilde . Ped kullanmadım dikişleri nemli tutuyor onun yerine pamuklu bez kullandım epey yapmıştım pamuklu kumaştan değiştirip yıkanınca utuluyordum.
Batıkon kullanın . Çok uzun süre ayakta kalınca şişiyor dikişler dinlenmeye çalışın orası hava alırsa daha iyi iyilesiyor. İlaclariniz vardır enfeksiyon icin mutlaka kullanın . Kantorun yağı bulursanız oda eti çok çabuk iyilestiriyor ..