Kızım 2 ay 10 günlük son 4-5 gündür gece uykularına başladı normalde gündüz uyurdu, ama gece gündüz ayrımı yaptırmaya calısıyordum zorda olsa alışmaya başladı. Sabah 11-12 gibi bı uyanıyor akşam 9-10 a kadar sadece kesik kesık uyuyor, normalde gece beslenmesı yapardık ama şimdi uykudan beslenmıyor perısan oluyorum yedıgı 30cc ancak zaten emmıyor sağarak verıyorum. Delı oluyorum ağzını açmıyor uyuyor resmen ağzında tutuyor bıberonu 5 saattır hıc bısey yemıyor, nasıl bır uyku anlamıyorum gece beslenme işi bitti bi 1 gibi yapabılıyorum sonra 11 e kadar bebegım kesınlıkle beslenmeyi kabul etmıyor. 24 saatte alması gereken Cc’nin altında alıyor bu sefer Ben endişeleniyorum yani bu işi daha önce hiç yapmadığım için bilmiyorum doğrusunu yanlışını Son birkaç gündür gaz sancıları azaldı Haliyle daha derin uyuyor uyanıyor beslemeye çalışıyorum yüzüme bakıyor biraz sırıtıyor geri yatıyor ama kesinlikle beslenmeyi kabul etmiyor normalde böyle değildi yine yiyordu gündüz güzel yiyor mesela beslenme problemimiz var bazen inat ediyor yemiyor bazen yiyor bilmiyorum ne yapmam gerekiyor 2:30 ayda tükendim artık asabileşiyorum