Baby_B Kizlar sabah randevum var 3 saat sonra. 1 saat önce sariya calan yogun bir akinti geldi peceteye.Nisan gibi. O gelirken kasik ve bel agrim basladi.Suan ara ara geliyor.Düzenli degil henüz. Basina gelenler var mi
Gizemnurnr Baby_B ilk gebeliğimde kontrolden önce nisanim gelmisti o gün beni doğuma almışlardı hadi bakalım hayırlısı
Ttug3895 Baby_B 1 hafta oldu ilk geleli hala geliyor ara ara ama doğum sancısı yok hala kişiden kişiye değişiyor bu nişan
Tazeannnee 39+5 deyiz az önce kanlı leke geldi fakat dediğiniz gibi düzenli bi sancım yok 8 saat önce doktor muayenesinde 1 cm açıklık vardı doktorum da bu iki gün izinli acaba nasıl bi yol izlesem diye düşünüyorum
Ballisutt27 Ttug3895 yok canım hatta bebek bir tık yukarı çıkmış Pek hareket etmemiştim yatmıştım hep doktorda yürüyüş yap, kanala iten hareketler yap dedi Sancım da çıkmadı yeni çıktım muayeneden gününü bekler dedi doktor