Merhaba ilk bebeğim 2 yaşına girmek üzere ve ben isteyerek gebe kaldım üc gün önce ögrendim. Başta çok sevinirim sandım ama şuan kaygılarım daha fazla. Doğum sonrası iki bebeğe yetebilme konusunda vicdan azabı çekiyorum. Ya ilk bebeğimi ilgisiz bırakırsam ya ikinci bebeğimi ilki kadar çok sevemezsem diye. Bu kaygılar normal mi ve geçer mi😭