ogul_can BetulSahin5444 Yarın 34 oluyorum inşallah 37.haftada alacak ayın 11de gün verecek inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz
poyrazmom_ BetulSahin5444 34+2 normal bekliyoruz tarih net değil bugün kıyafetleri yıkadım ütüleyip çantamı hazırlayacağım 🥹
Sevincey BetulSahin5444 34+1 olduk haftaya gun almak icin gidicem. Artik hareket ederken agrilarim oluyo. Bel agrim kasik agrisi. Vajinada bicak batma gibi bi his oluyo. Her hafta yeni bi sey 😅
Tugba2794 BetulSahin5444 ağrılarla mücadele halindeyım yatarak gecırmem gereken bir süreç biraz sıkıcı😕 doktorum 38 i gecınce dogum gerceklestırmek ıstedıgını soyledı ama benım bebıs yerınde zor duruyor
Sivassli58 Biz bugün 34 olduk haftaya randevum var o zmn gün verecek ama zaten szeryan oldugu için 37 38 gibi alırlar doguma
BetulSahin5444 Sivassli58 Ben tam bayramın birinci günü 38+0 oluyorum ogunde istemiyorum ya Bayram bitince 38+3 e gün verirmi doktor acaba 🤭 Devlette olacağım için gün seçme şansım yok
BetulSahin5444 Sivassli58 İkimizde aynı haftadayiz haftaya 6 Mart’ta gün alınca tekrar buraya yazarım 🤭
ogul_can BetulSahin5444 bende plasenta previa var onun için galiba banada ilk erken gibi geldi ama gelişimi güzel erken değil diyor doktor
BetulSahin5444 ogul_can O zaman tabi çok beklemek iyi olmaz doktorunuz doğru karar vermiş sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
epltkp poyrazmom_ aynıyız ben sanki bayramda gelecek gibi hissediyorum hep uygulamada nisan 11 gösteriyor ama
BetulSahin5444 poyrazmom_ Bende çantayi.hazirladim birkaç eksik kaldı onları da aldinmi tamamdır sağlıkla gelsinler🐥
BetulSahin5444 Sevincey Banada oluyo o bıçak batma hissi bide yürüyüş yaparken belime ağrı vuruyor bu haftadan sonra zorlanmaya başladım artık şikayetlerimiz aynı🤭
epltkp BetulSahin5444 evet ya bi de ben inanamıyorum hala birkaç haftaya kucağımızda olacağına inşallah yanımızda bir bebek nasıl olacaksa artık 🤭