TugceOrak eylul_08 o kadar gecikmeye daha yüksek sonuç olması gerekirdi canım, geç döllenme olsa bile 1 çıkmaması lazımdı diye biliyorum. Gecikmenin sebebi başka bişey olabilir, muayene olmanda fayda var
eylul_08 TugceOrak evet önümüzdeki haftalarda gidicem muayeneye.. formda biraz baktım değeri yükselenler olmuş on beş gün sonrası bile. Kafam çok karışık 😔