Merhaba kızlar 32+4 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin kilosunun önden gittiğini söyledi kilosu 2200 şuan devlet hastanesi takipliyim ilk kızımı suni sancı ile doğum yaptım kendi sancim yoktu korkuyorum bunda da kilosu önden gidiyor diye doğumu başlatırlar önceden bu haftalarda olanlar sizin nasıl kilosu benim çok mu önden gidiyor acaba