Tugceelanaz çok şükür o zaman bir şey yoktur inşaallah. Geçenlerde sizin haftaniza yakın birinin kanaması olmuştu acile gitmişti ağrısı ws yoktu, bebek hareketliydi. Doktor muayene etmişti bir şey yok her şey yolunda bazen bu durumlar olabiliyor demişti. Sizinde öyledir inşaallah 🌸