byz12nur bende en son 19. Gün beta verdim negatif çıktı. Şuan 27. Güne geçtim. Yoğun kanamam olurdu regl dönemlerimde, 2 gündür çok hafif lekelenmem oldu. Yok denecek kadar az. Tekrar vermeli miyim beta, yoksa bu kadar süre 19. Günde kendini belli eder miydi bilemiyorum kafam çok karışık