BurcuHamza Bence gerekli.
Gerekli olmasının sebepleri ;
Küvezde kalırsa süt sağmak gerekecek ve hastanedekiler hızlı sağım açısından çok güçlü olduğu için göğüsten kan bile getirebiliyormuş ola ki uzun süre küvezde kaldı bebek haliyle uzun süre hastane ekipmanı ile sağdınız memeyi sömürdüğü için meme dokusuna zarar veriyormuş deforme ediyormuş. Satın alınanlar ona göre üretiliyor daha yavaş sağıyor bu zararı vermiyormuş. Ayrıca hastanede milyon tane annenin kullandığını ben kullanmak istemem açıkçası. Kiralamak da aynı şekilde başkasının kullandığını istemezdim.
Bir diğer nedeni bebek küvezde kalmadı diyelim ama sütünüz gelmiyor pompa ile sağarak süt gelmesi uyarılmış oluyor.
Veya sütünüz çok var bebeğiniz meme reddi yaşıyor emmiyor yine pompa ile sağarak göğüsteki sütü boşaltma gerginliği azaltma şansınız olur..
Son olarak çalışmasanız bile bebeğinizi kısa süreli bile olsa emanet etmeniz gerekecek durumlar çıkarsa hemen sağıp gönül rahatlığı ile emanet edebilirsiniz.
Her açıdan gerekli gördüm ve aldım ben.