DENIZ_55
Valla kontrolde heycanla doktora sormayı unuttum
Kendim de tutabilirim diye düşündüm ama aklımdaki soru son ay kilo alma zamanıya saatlerce aç kalırsam sıkıntı olurmu diye tereddütle kalmistim tutmamaya karar verdim yorumlara göre o yüzden bide 38. Haftada doğum olucak az kaldı kilo konusuna o yüzden taktım biraz 🙂