tugbaoztrk İlk hamileligimde tutmuştum bir sıkıntı olmamıştı rahat geçmişti Son ayım olduğu için kararsız kaldım sizce tutmalimiyim
Zhra42 tugbaoztrk Bende tutmayı çok istiyorum 34+3 oldum fakat tamda gelişme çağı o yüzden tutmuyacam
Girlmama tugbaoztrk son 1 haftada doğru düzgün beslendim ve bebeğim çok iyi kilo almış geriden geliyordu doktorum her ne yiyip içtiysen 14 marta kadar böyle devam dedi hamilelikte beslenmenin önemi derim…
tugbaoztrk Mavili1480 Evet çok kararsız kaldım ama sanırım tutmamaliyim son ay en çok kilo aldığı dönem aç bırakarak eziyet etmemeliyim galiba kendime Birde sezeryan olacağım 38. Haftada alicaklar
tugbaoztrk Zhra42 Dimi mantıklı olan o tutmamak en doğrusu galiba 😄 tutmak istiyoruz ama sanırım son ay doğru değil tutmak
Ebru_ebru tugbaoztrk Canım bende 30.haftaya girdim bende 1 gün tutarım bir gün tutmam demiştim ama doktorum önermiyorum tutmanı bebek için önemli dönemler dedi bence sende düşün bir seneye inşallah kısmet olur bize de kazasını tutarız bu sene ☺️
Mavili1480 tugbaoztrk Bende 19.haftamdayım hala mide bulantılarım oluyor enfeksiyonum var bol su içmem gerek tutmayacağım
tugbaoztrk Ebru_ebru Teşekkürler bende doktoruma sormayı unuttum kararsız kalmıştım inşallah kazasını tutarız tutmamaya karar verdim
tugbaoztrk AnayimBenAna_ Video atmışsınız sanırım acilmiyor ama teşekkürler tutmamaya karar verdim dogru olandan şaşmamak lazimm
tugbaoztrk Girlmama Çok teşekkürler kazasını tutarım inşallah tutmamaya karar verdim bence yorumlardan sonra
esrasavas @“tugbaoztrk”#p35930236bizde 33+4olduk bnde tutmayi çok istiyorum fakat son haftalarda bebekler kilo alıyorgelisme dönemi hızlanıyor oyuzden tutamayacağım
tugbaoztrk esrasavas Teşekkürler bende tutmayacagim yorumlara bakılırsa hiç doğru değil son ay tutmak
tugbaoztrk Tazeanne74 Teşekkür ederim tutmicam iyiki post açtım kararsız kalmıştım ama doğru olan tutmamak içim rahatladi 😄
Tazeanne74 tugbaoztrk rica ederim canım orucu sonra kazalariz bebislerimize ve bize birşey olursa ömür boyu unutamayiz önemli olan bizim ve bebişin sağlığı ❣️🥰