Hsnsarem-94 ben hergun ölçüm yapmadim ,doktorum haftada iki gün sağlık ocağında ölçtür dedi. Daha sonra diyetisyenle bir diyet listesi olusturduk. Fakat diyetimi hiç bozmadim ve yürüyüşle destekledim. Bir diyetisyene gitmenizi oneririm o zaten sizi yonlendirecektir. Benim bu kadar duzgun olmasının sebebi bence diyeti hiç bozmamdi ve yürüyüşle desteklememdi. Şekerim hayatımdan tamamen çıkardım. Caninizi hiç sikmayin duzelmeyecek birsey degil , saglikli gunler 🌸