Birduamvar0 Selam kızlar yumurtta toplama işleminden sonra ilk adetimi oldum 2. Adetimi hala olamadım.. döngüm 30 günde bir 15 gün gecikme yaşadım kanda verdim gebelik yok sizler 2. Adetinizde ne kadar gecikme yaşadınız normal bi durum mu?
AlyaO Birduamvar0 20 günden fazla gecikmişti bende. Onda da doktorumla konuştum söktürücü verdi o şekilde adet olmuştum. Bu kadar gecikmişse doktorunla konuş canım
Birduamvar0 AlyaO siz henüz olmadınız transfer galibaa.. ramazan ayına denk geldik transferden sonra oruç tutucakmısınız ?
AlyaO Birduamvar0 şu an sabah öğlen akşam ila içiyorum o yüzden tutamıyorum ama transferden sonra eğer bu şekilde devam etmezse tutmayı düşünüyorum canım.
AlyaO Birduamvar0 5 martta kontrole gideceğim inşallah rahmim istenilen kalınlığa ulaşmıştır da transfer tarihi verirler bana