KIZLAR ADETİM 3 GÜN GECİKTİ KAN BU CIKTI ANLAYAN VARMI
Eyluluzun malesef negatif
Eyluluzun gebelik için 5,0 in üstünde olması lazım canım
Hamilelik yok canım