Merhaba kızlar tam 6 haftalık kontrolüne gittik , canlandığını kalp atımını gördük ama duymadık diğer hafta onun için , ölçüm yaptı 0.38 çıktı crl tam 6 haftalık dedi iyi dedi doktorum ama , ben eve gelince biraz araştırdım sanki ölçüsü küçük gibi ! Acaba doktorum korkarım endişelenirim diye bişey demedimi sizce küçükmü kızlar