hande0104 Merhaba ben 4 sene önce defa life da doğum yapmıştım memnun kalmıştım ilgilerinden :) şuan 14 haftalık hamileyim mediantep tıp merkezine gidip görüştüm fiyat hakkında vs doktor bilgi verdi ama hastane olmadığı için aklımda bir sürü soru işareti var.