Edafmo Mirosunannesi1 ben 23. Haftamda çektirmiştim azı dişimi. Koruyucu önlükle film çekilmişti sonrasında az dozda uyuşturucu iğneyle çektirmiştim. Tab her adımda kadın doğum doktorumun onayını aldım hayır deseydi dururdum
_haticeeee_ Benim 27. Haftamdayken dişim kırıldı hiç bir işlem yapmadılar son 3 ay kala doktor izin verse bile diş hekimleri erken doğum sebebi ile işlem yapmıyorlar :(