Kızlar 36 hafta hamileyim. İlk oğlumla 23 aylık olacak arasında bugün doktor normal ister misin dedi bende oluyor mu ki dedim arası az diye sen nasıl istersen öyle yaparız dedi. İlk oğlumda çok istemiştim normali ama çatıdan sonra dar falan demişlerdi senin doğum çok uzun sürer falan dediler risklerden bahsettiler bende vazgeçip sezaryen olmuştum şimdi bi gaza geldim nasıl olcak olur mu diye