2melekannesi1 Suyum azaldığı için 37+6 da suni sancıyla doğum yapacam. Bu haftada doğum yapan anneler bebeğiniz kaç kiloydu
4207smyy_-_ 37 +5gebeklik şekeri ve sanci ve doğum başlamasıyla sezaryen 3.650 çok şükür bı sorun yaşamadım.
Bssearsvn Kızlar merhaba 38 haftalık oldum tam suyum azaldığı için açılmam olmadığı halde bebek kanala girmemiş olduğu halde pazartesi suni sancı ile doğumum başlayacak bunun gibi durum yaşayan var mı aranızda