mervemom24 Kızlar bugün 37.haftama giriyorum kontrolüm vardı doktorum 1.5 cm açılman var dedi nişanım geldi az önce sanırım açık pembe sümüksü bi akıntı biraz da ağrım var nişandan ne kadar sonra doğum başlar
Gizemnurnr mervemom24 benim ilk gebeliğimde sabah nisanim gelmisti öğlen kontrolüm vardı doğuma aldılar ama Nisan geldikten 1 hafta sonrada doğum olabilir