iknrkc Kızlar 16 haftalık gebeyim devlette takipli olduğum için kontrolüme kadar doktorum soramıyorum, benimle aynı haftalarda olanlar tutacak mısınız? Ben tuttum sorun olmuyor diyende çok, tutma diyende.
rosatue iknrkc Oruç tutacak o kadar zaman varken gebelik döneminin konu edilmesini dahi yanlış buluyorum.
deniz_95 iknrkc tutmayacağım. Sonradan 1 ay tutmaya üşenip de çocuğumu beslemem gereken zamanlarda tutmak istemiyorum.
sseydaa34 iknrkc oruç kul işe allah arasında olan bir ibadet ve islam dini kolaylık dini bedeninizi ve bebeğini dinleyin eğer tutabilirseniz tutarsınız tutamazsanız tutmazsınız ..
KumpirsMom iknrkc yani bir iki gün deneyin zorlanmazsanız devam edersiniz ilk üç ve son üç ay gelişim için önemli ve ondan dolayı önerilmiyor siz 4 aylık olmuşsunuz ben 20 haftalığım 5 ay yani bende öyle yapıcam rabbim sağlık versin hem bize hem bebeklerimize 🥰🤲🏻
nurmltli61 iknrkc siz kendinizi daha iyi bilirsiniz. Buradaki insanlar tut dese tutacak mısınız veya tutma deseler? Onun için kendinizi en iyi Siz bilirsiniz
keyfimin-kahyasi-misin iknrkc Her bünye bir değil e o zamma ben şunu yaptım diyenlerin Herseyini yapalım n’olacak başkasına zarar vermemiş 😏
Noluyoya Dinimiz kolaylık dinidir 🌸 hamileyiz diye tutamazsak günah olacağını hiç düşünmüyorum içiniz rahat etmezse sonradan borç olarak tutarsınız. Bu süreç zor tutan da var tutamayan da her bünye farklı.
Eelliiff1234 iknrkc ilk gebeliğimde benimde aynı haftalara denk geldi ramazan. Farklı farklı 3 doktora sordum netten araştırdım hepside aynı şeyi söyledi. Zorlanırsan tutma. bazı hamilelerde iştah açılıyo çabuk acıkıyor ya eğer öyle bi durumun varsa tutamazsın zaten ama iştahın yeme alışkanlığın değişmediyse tutabilirsin vücudunu en iyi sen tanırsın. Ben hep 2 öğün beslenirim kendimi denedim bi gün baktım zorlanmıyorum tuttum hep 5 gün ara verdim sadece. Doktora da 2 haftada 1 kontrole gittim suyu vs azalma olmuş mu diye. Bu sefer ki hamileliğim sona denk geldi 10 gün sonra doğumum var lohusalığım ramazana denk geldi bu sefer hiç tutmaya çalışmıcam zaten sonra kazasını yaparım evelallah
Serapkayaa1234 iknrkc bende 14 haftalıgım bu sene tutamıycam biraz tuhaf hissediyorum kendımı üzülüyorum cocuklugumdan beri tuttugum icin garip geldi bana tutmamak ama yapcak bısey yok sonucta ben kendımı biliyorum tutamam doktoruma sorma geregi bile duymadım zor geciriyorum her saniye mide bulantım var kusuyorum bide sürekli hep 2 saatte bir bıseyler atıştırıyorum midem bulantısı dinsin diye. Hatta babamda bugün aradı oruc tutucanmı tutuyum deme inada bindirip dedi kefaretinide verirsin borcunuda tutarsın sımdı dusunmen gerek bi can var dedi. Ben hem kefaretini vericem hemde sonra insallah Allahın izniyle tutucam borcumu.