Bzkrt gunaymom 8 le öğrenen varmış burda okudum önemli olan 2 gün sonra iki katı artması hayırli olsun🌸
[silindi] gunaymom 79 la öğrendim iki gün sonra yükseldi geç döllenme denildi, lütfen stres yapmayın geç döllenmedir, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🌸
Queenhera Bzkrt evet 8 ile öğrenen benim 😁😁 Çok erken öğrendim daha regl olmama 6 gün vardı. Aşırı stres yaptım erken öğrenmek hoş olmadı ama allahtan yükseldi hep 2 günde bir takip ettim. Simdi 27+1 olduk çok şükür
Sinif177 gunaymom 11 le öğrendim. Yumurta takibi yapıyordum evde. Diş çektirmem gerekti. Erken gebelik testi yaptım silik çizgiyi görünce kan verdim 11 çıktı. Yumurtlamanın 9. Günüydü.
gokcekocyigiit gunaymom 19 ile öğrendim ve şu an 26 haftalığım, önemli olan 2 güne bir artış göstermesi, hakkınızda hayırlısı 😊
Bsra_blc gunaymom yok canim adettime 6 gün önce vermiştim kan, ama kizim da 4 gün gecikmişti onda kan verdiğim de 250’lerde cikmişti beta