Selam kızlar benim ikinci kez Gebeliğim oluyor çok şükür hamdolsun bir tane kızım var o zaman çok kötü midem bulanıyordu ilk dört ay sadece midem bulandı mide bulantısı ilacı kullandım şimdi ikinciye hamileyim ama varla yok arasında yani mide bulantım çok rahat geçiyor acaba kızım olduğu için o sorumluluktan dolayı mı yoksa herkesi mi bu kadar rahat geçiyor gelin sohbet edelim❤️😊