okuyananneeeee İkinci gebeliğim ve ilkinde böyle bir şey olmamıştı ama bugün kaşlarımda kaç aydır aldırmama rağmen ciddi boşluklar olduğunu gördüm , kaş yüzde doğrudan odak noktası moralim çok bozuk başına gelen çözümü olan var mı acaba
Sucsn okuyananneeeee benimde kirpiklerim dökülüyor kaşlarım seyrek seyrek gibi artık eskiye nazaran fakat bir şey yapmıyorum düzelir sanırım doğumdan sonra ☹️
yacaco06 okuyananneeeee benim de ilk gebeliğim kaşlarım dökülüyor ilk aylardan beri doğumdan sonra hormonların etkisi hafifleyince geri gelir umarım:(
De25 okuyananneeeee aynıyız benim de 2. Gebelik ve kaşlarımı gorseydin adile.nasit gibiydim suan 33 haftaligiz yrni yeni duzeliyo
okuyananneeeee yacaco06 okuduğum bir kaç şey de geri gelmez yazıyordu aşırı takıntı yaptım , bacak ve koltuk altım da da çok az miktarda tüylenme oluyor yalnızca
aslhnkrts9 okuyananneeeee hamilelikte benimde döküldü doğumdan sonra yerine geldi üzme canını çıkıyo geri
okuyananneeeee Bzkrt kız bebekte genelde böyle olur sanırım , umarım gönlünüzden geçen olur sağlıkla 🌸
De25 okuyananneeeee valla ben şu dönemde pek onu uygun görmüyorum çünkü deriden direk bebege geçiyormuş hersey