Bilemedim kızlar bana öyle birşey dememişti doktorum ben hep öğleye doğru yiyebildigim için kahvaltımı kahvaltıdan önce içiyordum ramazanda bu rutini nasıl yaparım bilemedim. Şu an 29+3 iftar mı yoksa gece 2 3 gibi içip yatmak mı çünkü imsak geç o saatlerde kalkamam zaten daha erken yeriz