Baby_B Kolay gelsin, elinize sağlık. Sağlıkla gelsin kızınız İnşAllah. Kız evladı bAŞKa gerçekten. Benim daha yeni 4 haftalık. Kan verdiğimde sormuştum doktora tutabilirsin dedi. Allah nasip ederse tutacağım İnşAllah. Normal kahvaltılık hazırlayacağım bugün eşim öyle istedi.